dijous, 25 de setembre del 2014

CURS AUTOESTIMA " JO SOC JO I ESTIC BÉ" 11/06/2014



AUTOESTIMA "JO SÓC JO I ESTIC BÉ" Em conec i em valoro.
A càrrec de Carmen Cordón Cobo
 
 
 
 
 
 
 
Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD)

 L’autoestima: em conec i em valoro

 La identitat es basa en el coneixement, el sentiment i la intuïció que una persona té de qui és ella mateixa i s'acompanya d'una valoració, que és l'autoestima. L'autoestima inclou l'aspecte corporal (la imatge del cos i la identitat sexual) i l'aspecte mental (intel·lectual i emocional). Cadascú sent que és ell i no cap altre i s'agrada més o menys.

Serà una sessió de 2,5 hores aproximadament de durada i es realitzarà al Centre de Promoció Econòmica “Molí Fariner”, el dia 11/06/14

La metodologia serà participativa a través de diverses dinàmiques.

Envia la teva confirmació d’assistència a :
 




 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada