dimarts, 14 d’octubre del 2014

DIJOUS 16 D'OCTUBRE SEMINARI D'AUTOESTIMA "JO SÓC JO I ESTIC BÉ"


 

PROJECTE OCUPA’T D@S DONES
SEMINARI : Jo sóc jo i estic bé
L’autoestima
Dijous 16 D’OCTUBRE DE 2014
HORARI: 10:00 h a 12:00 h

 

A càrrec de Sra. Carmen Cordón Cobo

Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD)

 

L’autoestima: em conec i em valoro
 
La identitat es basa en el coneixement, el sentiment i la intuïció que una persona té de qui és ella mateixa i s'acompanya d'una valoració, que és l'autoestima. L'autoestima inclou l'aspecte corporal (la imatge del cos i la identitat sexual) i l'aspecte mental (intel·lectual i emocional). Cadascú sent que és ell i no cap altre i s'agrada més o menys.

Serà una sessió de 2 hores aproximadament de durada i es realitzarà al Centre de Promoció Econòmica “Molí Fariner”.

La metodologia serà participativa a través de diverses dinàmiques.



Inscripcions i comentaris:

mdomenech@martorell.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada